8 de febrer del 2013

FINS QUAN?


Un dia més ens hem trobat amb un altre injustícia. 
Aquest cop un altre suïcidi per culpa d'un desnonament.
La víctima, un home de 36 anys, ha saltat des d'un quart pis. A la mà hi duia l'ordre en què se li comunicava la pèrdua de la casa.
Mentre, tenim que suportar els despropòsits del govern d'en Rajoy, defensant a una ministra corrupte, que rebia favors de la trama Gürtel i que en el temps que porta al govern ha deixat la sanitat al nivell d'un país del tercer món.
També tenim que aguantar les fanfarronades dels Bárcenas, Undargarín... per cert, parlant d'Urdangarín; com us queda el cos, després de llegir la notícia del suïcidi d'en Francisco J. Lema a Còrdova i saber que l'advocat del "en Palma do" ha presentat un recurs per considerar que el seu client por patir un "empobrecimiento injusto"?
A mi, personalment, se'm remouen els budells i em venen ganes d'escriure moltes barbaritats... millor respirar fons.
Aquests polítics han perdut tot tipus de connexió amb la realitat, s'han tancat en una bombolla des de la qual menyspreen a tots els ciutadans sistemàticament.
El president Rajoy menysprea als periodistes. 
El president Rajoy menysprea als ciutadans. 
El president Rajoy menysprea Espanya.
Volen aprofitar la majoria absoluta per fer el que els hi ve en ganes i tant se'ls hi en fot el que pensin els altres.
Per si tot això no era suficient, a tornat, crec que mai havia marxat, la pallassa de l'Esperanza Aguirre.
L'ex presidenta de la Comunitat de Madrid, que va arribar a la presidència fent trampes, ara vol erigir-se com la salvadora.
Molts depredadors, com les hienes, es barallen pel menjar, i en el PP ja s'estan barallant pel poder.
Parlant de Hienes... heu vist el vídeo de TV3?
No sé quin descerebrat ha sigut l'autor, però a part de ser una bestiesa no he vist la gràcia per en lloc. Soc del Barça, i soci, però no crec que sigui lícit fer aquests tipus de vídeos per desacreditar a un rival.
Una vegada més s'ha barrejat l'esport amb la política i una vegada més l'han cagat.
Ahir ho deia, tenim polítics mediocres i periodistes mediocres.
Fa un temps vaig abandonar la meva professió, realitzador de televisió, i cada vegada estic més satisfet d'haver-ho fet, aquesta professió s'ha omplert de intrusos que es creuen que fer bestieses és modern.
Avui m'estic indignant massa i no és bo, és divendres, ha començat el carnaval i... com a carnaval tot si val... m'oblidaré de polítics, mediocres i impresentables... em dedicaré als plaers carnals... em menjaré un filet i que cada un ho entengui com vulgui.
Bon Carnaval.