14 de març del 2013

EL PAPA TAMBÉ ÉS ARGENTÍ


Avui tenia un dubte al començar a escriure, parlar del nou Papa o parlar un altre cop de futbol.
Encara no ho he decidit, però una de les raons per a tornar a parlar de futbol és un article, que he llegit, signat pel madridista radical Tomas Roncero.
Crec que parlaré dels dos temes, ja que no em resisteixo a comentar, una vegada més, les bajanades d'un frustrat pseudo periodista, que l'únic que sap fer és insultar als catalans i criticar al Barça.
Com és natural en un ésser inferior, tant en intel·ligència com en catadura moral, busca raons per satisfer als seus amos. Normalment els bufons sempre estan a la ombra d'un ésser superior i tenen que desmereixa els èxits dels demés per amagar les misèries dels seus.
Segons aquest personatge el Barça, lloat per la premsa de tot el món, va fer trampa per guanyar al Milan.
Segons diu, el segon gol de MESSI era en fora de joc i comença a fer unes elucubracions, totalment delirants, del que hauria passat si el gol no hagués pujat al marcador.
Abans he posat el nom de MESSI en majúscules, com ara, perquè no hi hagi cap dubte de quin és el millor jugador del món.
El senyor Roncero sempre m'ha semblat un impresentable, periodísticament parlant, com ésser humà no el conec, però pel que he vist per televisió, també deixa molt que desitjar.
Bé com deia, com periodista és un impresentable, és partidista, mal educat i amb greus connotacions nacionalistes (nacionalista espanyol, està clar). Creu que insultant al contrari afavoreix al seu estimat equip, el que ja comença a ser fastigós.
Tinc amics que són del Real Madrid, ningú és perfecte, que estan molt molestos amb els comentaris d'aquest "bufó" del futbol, ja que molts comentaris ataquen molt més als catalans que no pas al Barça.

Però bé, ja m'he estès suficientment amb aquest tipus, prefereixo parlar de Francesc I.
El problema d'escollir un nom tan popular comporta multitud d'acudits, Twiter i Facebock ja en van plens.
Han sortit multitud d'articles i d'informacions sobre el seu passat al costat del dictador Videla, però, quan l'església no ha estat al costat del poder?
No el conec, tant sols em vaig assabentar de la seva existència ahir, quan va ser anunciat com el nou Papa, però d'entrada, em va caure bé.
Sortir al balcó i començar dient "bona tarda" em va semblar ser més proper al ciutadà que els seus antecessors.
És argentí, com MESSI, va ser ballarí, és proper al ciutadà i li agrada el futbol.
Les altres coses ja les anirem veient.
En el tema religiós no em preocupa el més mínim, no soc creient, però em preocupa el seu perfil social, la seva actitud davant els problemes reals de la nostra societat.
Espero que faci neteja i aparti per sempre a tots els delinqüents que s'amaguen dintre d'una sotana.
Espero que tots els pederastes siguin desemmascarats i lliurats a la justícia.
Espero que aquest argentí, pel que sembla, molt estimat al seu país, actuï com a cap de govern i no com "príncep de l'església".
Per fi... "Habemus Papam" i argentí com MESSI.