Perquè
serveix?
No
ho sé, mai he cregut en aquests tipus d'obres faraòniques que a la
llarga acaben no sent rentables. Però ja està feta, ara ens toca
fer-la útil.
Com
deia els mags de l'orient han passat de llarg.
Era
normal, republicà i monàrquics no és un còctel que funcioni massa
bé.
Tampoc
tenia cap esperança, i més des de que em van confirmar què els
reis són els pares.
Potser
direu... si són els pares és més fàcil que ens portin alguna
cosa, però hem de tenir en compte que a l'actualitat, els pares i
avis, són els que estan mantenint l'economia familiar, per tant fan
de mags tot l'any.
També
podria ser que si haguessin inaugurat l'AVE abans de Nadal, els reis
el podrien haver agafat i venir a Girona... però el que ha vingut és
el Príncep, tampoc sé a què. Estic convençut que si la situació
política hagués estat un altre, aquesta inauguració s'hauria
solucionat amb la ministra del sector i el conseller de torn, però
com la situació és la que és, ningú vol perdre's sortir a la
foto.
Ara
ens tocarà seguir patint les obres inacabades.
Ara
sabrem si veritablement l'ocupació del tren és rentable o no, i al
cap i a la fi seguirem pagant per una cosa que en cap moment ha estat
considerada com primordial.
Per
altre banda, els nostres polítics, nacionals i domèstics, han fet
el viatge inaugural.
S'han
retrobat en Mas i en Rajoy, amb el Príncep Felip de convidat de
pedra i la ministra Pastor.
La
conversa, que tots hauríem desitjat que fos sobre els problemes
actuals, tant d'Espanya com de Catalunya, resulta que s'ha
desenvolupat en torn a les dietes per aprimar-se i l'esport que fa
cada un per mantenir-se en forma.
Així
ho deixo.
Que
cada un tregui les seves conclusions.
Però,
si en un tren es reuneixen les tres persones més influents de la
política nacional i parlen de sobrepès i dietes, francament estem
més fotuts del que pensava.
AVE...
els que paguen us saluden.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada