17 de gener del 2013

M'HO EXPLICA?


Crec que ningú va entendre res. Em refereixo a la manifestació de l'Onze de setembre a Catalunya. 
Avui he sentit les bestieses més grans i malauradament no venien per part dels polítics de torn, aquests esta molt clar que no van entendre res.
Una d'aquestes persones que truquen a les televisions per donar la seva opinió, ha demanat que l'Assemblea Nacional Catalana, prengui les regnes del camí cap a la independència per sobre del govern legalment establert.
Ens em tornat boijos?
M'agradaria que algú m'expliques quines son les raons d'aquesta catarsi totalment irracional que s'apoderat d'una part de la nostra ciutadania.
Segons aquests futurs pares de la pàtria lliure, la gran solució per sortir de la crisi es la sedició. Ningú és capaç d'explicar-ho, tot són divagacions i raons totalment rocambolesques.
Ja he parlat moltes vegades sobre la independència i la meva posició davant aquest possibilitat i crec que no cal que torni a repetir les meves opinions, però, no estem donant massa importància a la sobirania i estem oblidant els problemes reals?
Algú creu que amb la independència, els casos de corrupció dels nostres polítics o les retallades brutals que està fent la Generalitat no hi serien?
Imagineu què, sense un tribunal constitucional que vetlli pels drets dels ciutadans, farien el que els hi vingués en gana.
Em estat pagant per poder comprar els nostres medicaments, a part del 10% del seu valor.
Els polítics ens amenacen cada dia amb més retallades i ens criminalitza'n per, segons ells, viure per sobre de les nostres possibilitats. I no tant sols els del govern central, també el govern català.
No vull imaginar-me un país governat per gent que, presumptament, té els diners a Suïssa.
No vull imaginar-me un país en el que els meus governants s'enriqueixen amb negocis bruts.
Estic molt cansat de sentir tonteries un dia sí i un altre també. Frases com "estem en el bon camí per l'estat propi", "els de Madrid ens estan ofegant"... Qui són els de Madrid?
Els del PP, que han governat moltes vegades amb CiU?
Els empresaris catalans que no volen saber res d'independentismes?
Els polítics catalans que tanquen negocis amb empreses de fora de Catalunya?
Qui són els de Madrid?
Vull que algú m'ho expliqui.
Que algú em demostri que molts dels pactes que s'han signat a Madrid i perjudiquen als catalans, no s'han sigut amb el vistiplau dels polítics locals.
Potser el que ens fa falta es una reeducació política i social i deixar les utopies i posar els peus a terra.
Algú ha explicat quin és el cost econòmic d'una futura independència?
Som tant idiotes que ens estem creient les mentides que ens diuen?
Els nostres problemes venen per la política del govern central o per la ineptitud dels nostres polítics locals?
Francament cada vegada veig més difícil un acord entre uns partits polítics, que estan més preocupats per erigir-se com a llibertadors de la pàtria, que com a veritables representants dels ciutadans.
Per acabar, una de les coses què més m'emprenyen és que acabarà tenint raó l'Impresentable José Maria Aznar, quant en una entrevista li van preguntar que si creia que el creixent independentisme a Catalunya era perillós i va respondre " acabarán peleándose entre ellos, como ha pasado siempre"...
Ens acabarem barallant entre nosaltres?